از تجزیه و تحلیل داده ها گرفته تا بهینه سازی کشت

از تجزیه و تحلیل داده ها گرفته تا بهینه سازی کشت

جایی که یک باغبان و باغبان قبلاً وارد گلخانه خود می شدند تا احساس کنند آیا باید هوا از قبل باز شود ، اکنون این یک کارآفرین باغبانی گلخانه است که اطلاعات آب و هوایی پشت رایانه خود را بررسی می کند. حسگرها انگشتان سبز جدید گلخانه هستند. داده ها ، همچنین در باغبانی گلخانه ها ، به طور فزاینده ای ارزشمند می شوند. دیگر خبری نیست. اندازه گیری یعنی دانستن ، اما دقیقاً چه می دانید؟ علاوه بر خود داده ها ، تفسیر داده ها نیز به همان اندازه مهم است.

از اندازه گیری تا تحلیل

“شما هنوز فقط اندازه گیری نیستید. اگر متعاقباً نمی دانید که داده های جمع آوری شده به چه معناست ، پس همچنین نمی دانید که می توانید چه نتیجه گیری کنید و چه اقداماتی را باید انجام دهید ، “می گوید Paul Arkesteijn.

وی به عنوان یک تحلیلگر آب و هوا در Svensson ، بهتر از هر کس می داند که تجزیه و تحلیل داده ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

“تجزیه و تحلیل در نوع خود یک سرگرمی است. شما باید احساسی برای آن داشته باشید. تولیدکنندگان با این روش متفاوت برخورد می کنند ، اغلب به اندازه شرکتشان بستگی دارد. “

شرکت های بزرگ باغبانی یک مدیر محصول دارند. برخی از بزرگترین دونده های بزرگ حتی تحلیلگران داده های خود را به کار می گیرند. از طرف دیگر ، شرکت های کوچک باغبانی گلخانه ، اغلب از متخصصان خارجی استفاده می کنند.

“بنابراین شما می توانید ببینید که سطح تجزیه و تحلیل داده ها در باغبانی گلخانه به طور قابل توجهی متفاوت است. ما در سطح بالایی با مشاوران متخصص کشت و پرورش تلاش می کنیم و باید کارآفرینان کوچکتر را نیز کمی بیشتر در داستان بگنجانیم. در هر صورت ، اکنون هر پرورش دهنده از ارزش داده ها آگاه است. این واضح است. “

تجزیه و تحلیل ، یادگیری و بهینه سازی

اگر می دانید داده ها برای نوع محصول و گلخانه شما به چه معناست ، می توانید کاری با آن انجام دهید. “سپس می توانید نتیجه گیری کنید. هوا خیلی مرطوب ، خیلی سرد ، خیلی روشن ، خیلی تاریک و غیره است. سپس می توانید اقدامات مربوط به آن را کنترل کنید ، مانند کنترل صفحه نمایش آب و هوا با شدت نور خاص. ” یک فرآیند مداوم تجزیه و تحلیل ، یادگیری و بهینه سازی. “به عنوان مثال ، شما با رشد منظم و رسیدن به آب و هوای مطلوب در گلخانه کار می کنید.”

اساس توانمندی گیاهان ، همانطور که پیتر ژیلن در این مقاله درباره توانمندسازی گیاه توضیح می دهد: «استراتژی کشت گیاهان بر اساس اصول فیزیولوژیکی فیزیکی و گیاهی است. مزیت استراتژی کشت عینی این است که می توانید آن را بهتر اندازه بگیرید ، مقایسه کنید ، مدیریت کنید ، تکرار کنید و بهبود ببخشید. “در کارخانه گیاهان همه چیز در تعادل گیاهان متمرکز است. شرایط گلخانه باید به گونه ای باشد که گیاه هیچ محدودیتی نداشته باشد (بخوانید: استرس). با نظارت و کنترل مداوم تعادل گیاه ، می تواند بدون تنش عمل کرده و با نور ، آب ، تغذیه و CO2 به طور کارآمد مقابله کند.

Climate House: متخصص بهینه سازی آب و هوا

توانمند سازی گیاهان یک فلسفه پرورش داده محور برای رشد پایدارتر و سودآورتر است. بنابراین جای تعجب نیست که توانمندی گیاهان یک نقطه شروع مهم برای Climate House است ، یک سرویس جدید از Svensson از اکتبر 2020. کارشناسان اقلیم Ton Habraken و Joost Haenen دانش خود را در مورد استراتژی کشت ، استراتژی صفحه نمایش ، تنظیمات آب و هوا و ابزارهای آب و هوایی در زیر این اسم. وی افزود: “یكی از م climateلفه های كنترل آب و هوا در گلخانه ها صفحه های نمایش آب و هوا هستند. ما می خواهیم به تولیدکنندگان کمک کنیم تا از صفحه نمایش ها بهینه استفاده کنند. علاوه بر این ، یک مشاور زراعی اغلب وقت کافی برای تجزیه و تحلیل گسترده داده های آب و هوایی یک پرورش دهنده را ندارد. این اساس ماست. “

Climate House بر اساس توانمندی گیاهان می خواهد دانش مربوط به سطح زیر کشت و آب و هوا را به سطح بالاتری برساند. همراه با مشاور پرورش و پرورش. جوست توضیح می دهد: “با استفاده از ابزارهای آب و هوایی مانند دوربین تصویربرداری حرارتی ، می توانیم در سطح گیاه ببینیم چه اتفاقی می افتد هنگام انجام اقدامات خاص آب و هوایی. این به ما امکان می دهد تا داده های اضافی را برای تولیدکنندگان تولید کنیم ، همچنین در یک زمینه مقایسه شرکت. این امر به آنها درک بیشتری از تأثیرات برخی تنظیمات آب و هوایی می دهد. “

همچنین ارزش تجزیه و تحلیل دقیق داده ها را تجربه کنید. با کارشناسان Svensson’s Climate House تماس بگیرید تا داده های شما را تجزیه و تحلیل کند و کشت را با هم بهینه کنید.

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید

در مورد راه حل های مورد نظر سوالی دارید؟

فهرست